Učivo AJ do 20.4. do 26.4.

20.04.2020

Tento týden tě čekají dva úkoly - MINITEST 7 a projekt MY MONSTER FAMILY. 

Kdo však ještě nevyplnil test na slovíčka BODY (Unit 7) a kvíz na porozumění čtenému textu Big Foot, The Loch Ness Monster (UČ str. 36), byla bych ráda, aby vyplnil i tyto kvízy online (lze to v pohodě i na telefonu). Zaznamenávám si pouze aktivitu, neznámkuji.

Test BODY (Unit 7) i Big Foot vyplnili: oba Vojtové, Elenka, Kuba K., Andrejka, Honza, Natálka, Fíla a Eliška.  Pouze Test BODY (Unit 7) mají Aneta a Kristýna (ale bez příjmení nevím která?).

Kvízy vyplňte a projekt či chybějící úkoly pošlete ke kontrole na mail verca.prouzova@seznam.cz nebo na Messenger do neděle 26. dubna. Tímto bych zároveň chtěla pochválit ty, kteří poctivě svoji práci odesílají, mám z vás radost! ;-) 

Pro aktivní žáky, kteří se chtějí stále zlepšovat, je zde samostatný článek na dobrovolné procvičování k tématu BODY. Jedná se převážně online cvičení a několik pracovních listů ke stažení, které nebudu kontrolovat.

1. MINITEST 7 - online

2. Projekt "MY MONSTER FAMILY" - vymysli si svoji příšerčí rodinu

  • Pokud máš doma nějaký větší formát papíru, určitě by se hodil, pokud nemáš, použij třeba i víc papírů formátu A4.
  •  Jako první namaluj sebe jako příšerku (na obrázku se označ ME). Pak namaluj a popiš další členy tvé příšerčí rodiny (mum, dad, sister...). Ke každé příšerce napiš jméno, případně věk a člena své "monster family" popiš tak, jak jsme to trénovali minulý týden. Protože budeš popisovat členy rodiny, nepoužívej IT (ono), ale I (já), HE (on) nebo SHE (ona).
  • Jak by to mohlo vypadat, se můžeš podívat TADY (děti z jedné ZŠ tvořily podobný projekt)
  • Popis bude vypadat třeba takhle: Jameson - grandad: This is monster grandad Jameson. He is 84, he is old. He is green. He hasn´t got hair. He has got big head and four blue eyes. He hasn´t got legs... atd.

3. Zopakuj si fráze potřebné k popisu při tvoření projektu

Když mluvíš o sobě:

  • I am... = I´m... já jsem 
  • I am not... = I´m not... já nejsem
  • I have got... = I´ve got... já mám
  • I haven´t got... já nemám

Když mluvíš o něm:

  • He is... = He´s... on je 
  • He is not... He isn´t... on není
  • He has got... = He´s got... on má
  • He hasn´t got... on nemá

Když mluvíš o ní:

  • She is... = She´s... ona je
  • She is not... = She isn´t... ona není
  • She has got... = She ´s got... ona má
  • She hasn´t got... ona nemá

4. Animovaný film Monster Family (Příšerákovi)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky